Faq

Na této stránce najdete odpovědi na časté dotazy. V případě potřeby nás můžete samozřejmě kontaktovat na e-mailu info@nbstudio.cz

Jak fungují rezervace?

V záložce REZERVACE vidíte všechna naše střediska. Vyberte středisko a uvidíte jeho obsazenost na aktuální měsíc. Po kliknutí na vybraný den se zobrazí detailní pohled na den. Na časové ose pak vyberte čas, který chcete rezervovat. Pokud chcete delší rezervaci, můžete vybrat i více časových bloků. Poté výběr uložte a rezervace je hotova. Na Váš e-mail Vám zašleme potvrzení rezervace.

Jak je to s registrací?

Volné kapacity vidí i neregistrovaní uživatelé, ale pro rezervaci je nutná registrace. Po registraci ve svém účtu vidíte všechny svoje i proběhlé rezervace. Zaregistrovat se můžete i přes facebook, je to jednoduché a nemusíte si pamatovat žádné nové heslo. 

Kdy lze rezervaci zrušit?

Po přihlášení můžete svoje rezervace upravovat, maximálně ale 24 hodin před jejím uskutečněním.

Proč je povinná položka mobil?

Abychom Vás mohli v případě nutnosti operativně kontaktovat, navíc připravujeme potvrzování rezervací pomocí SMS a další služby našeho rezervačního systému.

Co znamenají proužky přes jednotlivé dny v kalendáři?

Proužky značí zaplněnost dne ostatními zákazníky. Máte tak hrubou představu o tom, jaká část dne je jak vytížená, bez nutnosti zobrazit detail dne.